Powered By Blogger

Saturday, July 10, 2010

~ Keliru.......

Aku sgt keliru nk wat pilihan samada nk keje atau smbng atau wat degree. Tp target aku nk ada sekurangnye degree dlm hpd aku nie.. Masa bkn tnggu kte kn tp kte kene kejar masa kn 2 aku ingat nk smbng study time2 muda nie ble dh umur meningkat nti byk komitmen lak ssh lak nk concentred kat study.. Tp ble pkr lak sayang lak nk berhenti keje sbb keje pn bleh dikatakn dh ok la skit walaupn keje2 biasa je kn..sume staf kat ofis aku sume good2 belaka..senang cite sume 1 kepala belaka x kira tua atau muda..2 wat aku senang berkerja kat sini. Gaji pn ok la walaupn xbyk pn bleh la aku hdp sbg seorg yg bujang nie..huhuhu. Tp ble pkr kembali x kn aku nk hdp dgn ada diploma je bkn x bersyukur tp hdp nie kte mesti ada perubahan ugakan kn..xkn nk hdp pada tahap sama je nti x ke mana ugk kte..kene ugak sentiasa pkr kehadapan biasala kte skang hdp dlm dunia serba moden N sentiasa bergerak laju nie..dgn ada degree sekurangnye leh ugak tingkatkan tahap hdp aku dr diploma nie. Tp ble study mesti nk pakai duit ugak kn sbb malas la aku nk ssh kan mak bapak aku nie..xkn nk mintak duit dr dorang lagi kn dh besar pjg nie..nk byr yuran pendaftaran lg,nk wat itu ini lg....ermmmmm.....2 wat aku dlm dilema lg nie..ok la setakat nie je wardah aku nie..salam

No comments:

Post a Comment